Liebster-award

IMG_2112

Door Angelique van Sweet Silver Lining ben ik getagd voor de Liebster-award! Superleuk, dankjewel Angelique! Het waren nogal lastige vragen, waar ik echt lang over heb na moeten denken.
De bedoeling is dat ik hierna ook 11 vragen bedenk en daarna andere bloggers nomineer.
Maar nu eerst het beantwoorden van de vragen!

Wat is voor jou echt een ultiem geluksmomentje?
Pfff… Wat een lastige eerste vraag gelijk! Een geluksmomentje… Ehm.. Ik voel me heel gelukkig in D.’s armen, maar dat is denk niet wat je wilde horen. Een ultiem geluksmomentje vind ik ook altijd als m’n neefjes of nichtjes laten merken dat ze van me houden. Ik vind dat zo lief als kinderen dat doen en ik word daar oprecht eventjes gelukkig van.

Liever vroeg slapen en vroeg weer op of laat slapen en laat weer op?
Ai, nu komt er echt gelijk zo’n vraag waardoor ik heel burgerlijk en saai lijk. Of lijk? Misschien ben ik het ook wel, hihi. Maar ik kies voor vroeg slapen en vroeg op. Dat gebeurt ook eigenlijk altijd wel de laatste tijd. Ik ben ’s avonds vaak heel snel moe en wil dan al naar bed toe. En ik sta vaak vroeg op omdat ik vroeg moet werken en daardoor kan ik ook niet meer laat opstaan.

Wat heb je tot nu toe bereikt waar je heel trots op bent?
Ehh…..
Even denken…
Jeetje…
Ik ben niet zo snel trots op mezelf… Laat staan heel trots… Wat een vraag… Ik heb ook eigenlijk niet echt het idee dat ik (nog) iets noemenswaardigs heb bereikt.
Misschien dan toch hoe ik mijn leventje voor elkaar heb, gezien mijn verleden. Dat ik een huisje heb, studeer, financieel best oké zit en vooral dat ik mij heb kunnen openstellen voor iemand en dit jaar ga trouwen. Al is dat misschien niet iets wat ik zelf heb bereikt, maar gewoon hoe het leven loopt…

Als je de kans had om terug te gaan naar het verleden of reizen naar de toekomst, welke zou je dan kiezen en waarom?
Weer zo’n lastige! Blijft dit zo doorgaan die lastige vragen?
Ik vind het allebei wel wat hebben. De toekomst is natuurlijk heel tof omdat je dan kan zien wat er gaat gebeuren en hoe jouw leven er over 20 jaar of zo uitziet. Maar aan de andere kant, als je dan ziet dat jouw leven dan helemaal niet tof is, is dat ook niet leuk om dat nu al te weten!
Bij het terug gaan naar het verleden vind ik het ook heel dubbel. Het is natuurlijk hartstikke fijn dat je terug kan gaan naar het verleden om iets naars te veranderen, een verloren dierbare weer te zien of om jezelf moed in te spreken, ik denk dat veel mensen dan zoiets zouden doen. Maar die nare gebeurtenissen hebben er wel voor gezorgd dat je bent hoe je nu bent en als je dat verandert, dan verander je daarmee ook het heden. Lastig, lastig.

Welk gerecht kun je steeds opnieuw eten?
Ehm, elk gerecht kan ik eigenlijk wel opnieuw eten… Er zijn ook veel gerechten die ik wekelijks eet. Als het gaat om lievelingseten was dat eerst altijd rijst met goulash. Maar D. houdt er niet van, dus ik heb het al heel lang niet meer gegeten. Ik vind daarom wraps dan ook heel erg lekker.

IMG_2137
Random zelfgemaakte fotootje tussendoor, kan gewoon

Wat voor soort blogposts vindt jij het leukste om te lezen?
Ik houd wel erg van persoonlijke berichten. Mensen die vertellen hoe ze ergens mee omgaan of wat ze meemaken. Daarnaast vind ik tips als voor films en boeken altijd wel leuk. En DIY’s. Een beetje waar ik zelf dus ook allemaal over blog, haha, ik vind mijn eigen blog dus errug leuk! (GRAPJE!)

Wat zou je nog een keer in je leven mee willen maken?
Nog een keer als in wat ik al een keer heb meegemaakt of nog een keer als in dat heb ik nog nooit meegemaakt? Neem ik de vragen te serieus? Sorry.
Als in nog een keer willen meemaken wat ik al een keer heb meegemaakt moet ik lang over nadenken. Ik denk iets van een euforisch gevoel dat ik voelde in een attractie hoog in de lucht, maar dan zou ik dat gevoel nog langer willen voelen, niet voor maar eventjes.
Wat ik sowieso nog wil meemaken in mijn leven is een stuk makkelijker want dat is moeder worden! Ik wil heel graag een kindje en deze opvoeden.
Ja, sorry, ik heb die nesteldranggevoelens ook niet bedacht.

Wat is je favoriete kleur?
Ja, deze vraag weet ik wel gelijk! Donkergroen! En dan echt zo’n mooie donkergroen, als in kerstgroen. Niet dat ik ooit iets met die kleur doe of zo. Dan is misschien eerder rood mijn lievelingskleur. Ik heb best wel veel dingen in het rood. Ai, nu weet ik het toch niet… Maar laten we het houden op donkergroen!
donkergroen
Waar maak je graag foto’s van?
Waar ik graag foto’s van maak… Hmm… Eigenlijk alles. Vroeger maakte ik heel veel soort van artsyfartsy foto’s waarin ik mijn gevoelens kwijt kon. In dit artikel zie je een voorbeeld. Nu ik ben begonnen met mijn blog, heb ik mijn camera weer onder zijn stoflaag vandaan gehaald en vind ik het erg leuk om bij elke post een eigen foto te plaatsen. Het laat je daardoor heel creatief nadenken. Ik maak daarom overal wel graag foto’s van! Overigens ben ik wel onzeker op het gebied van fotografie en laat het niet snel aan mensen om mij heen zien.

Welke film/series vindt jij echt aanraders?
Jaaaaa, als je dat wil weten, moet je mijn blog in de gaten houden! Ik heb namelijk een rubriek met Thuisbioscoop waarin ik laat zien welke films en series ik aanraad, hihi. *zelfreclame*

Wat zou je op dit moment graag even kwijt willen?
Supercalifragilisticexpialidociou!

Nu de rest.
Oké! Dat waren de vragen! Nu moet ik bloggers nomineren, wat ik best wel lastig vind. Ik weet niet wie dit al allemaal een keer heeft gedaan of wie het leuk vindt.
Ik nomineer dan sowieso Myrthe, omdat ik vind dat zij wel meer bezoekers mag krijgen! Ze is erg leuk namelijk!
Verder kies ik Cassilda, want zij schrijft supertof. Linda, want zij is een gezellige meid die nog niet zo lang blogt. Monique, want zij is vet creatief. En als laatste Sytse, omdat het mij heel grappig lijkt om te zien wat voor antwoorden hij geeft.
Maar als jij ook zin hebt om de vragen te beantwoorden, doe het vooral! Ben er heel benieuwd naar!

De vragen
Om met de deur in huis te vallen: waarom blog jij eigenlijk?
Wat is jouw grootste droom in het leven?
Wat is jouw favoriete plekje om te ontspannen?
Wat vind jij het allerallerstomst van alle stomme dingen?
Wat is jouw grootste geheim? (Ghehe)
Ben jij gelukkig? Waarom wel of waarom niet?
Ok, een makkie: wat is jouw lievelingseten?
Wat vind jij het leukste aan het andere geslacht?
Wat is een eigenschap van jou dat niet veel mensen weten?
Wat is jouw favoriete maand en waarom?
Wat voor advies zou je iedereen nog willen meegeven?

Bedankt voor het lezen en ik ben heel benieuwd: wat heb jij tot nu toe bereikt waar je heel trots op bent?

23 gedachtes over “Liebster-award

  1. Wat heb je mijn vragen leuk beantwoord! Haha die zelf reclame, ik ben zeker benieuwd naar je tips! Ben gek op films en series. Waar ik tot nu toe heel trots op ben zijn de diploma’s en prestaties die ik geleverd heb ondanks dat mijn gezondheid me heel erg in de steek liet.

    Like

  2. Haha, leuk challenge-ding is dit eigenlijk! (of hoe je zulk soort dingen ook noemt ;) ) Bedankt voor de nominatie, je hebt wel een paar lastige vragen bedacht hoor, hihi. Ik ga eens over goede antwoorden nadenken! X

    Like

  3. Een zonnestraaltje 3.0 voor mij deze week: Voor het eerst getagd worden! Jippie!!! Dankjewel!!! Allereerst wil ik even zeggen: Je mag heel trots zijn op jezelf! Je bent zo lief, en aardig altijd! En je mag ook trots zijn op je blog, want wauw, voor een beginnende blogger ziet het er al zo mooi uit!
    Bedankt voor de lastige vragen hoor… ow god, dit zijn nou net de vragen waar ik geen antwoord op weet. haha. Als ik niet dood ben gegaan ten gevolge van het gekraak van mijn hersenen, zijn binnenkort de antwoorden op mijn blog te lezen! ;)

    Like

    • Ah joh, dat komt ook allemaal vanzelf hoor! :) Ik wilde gewoon heel snel het huis uit en ik ben een beetje een workaholic en dit is eigenlijk ook alweer de 3e studie waar ik aan begonnen ben :) Dus zo heel wat is het nou ook weer niet ;)

      Like

  4. Jouw antwoorden zijn erg leuk om te lezen, sommige dingen herken ik! Ben zelf dol op tags en kan je wel knuffelen voor de tag <3 “wat heb jij tot nu toe bereikt waar je heel trots op bent?” uhm.. natuurlijk zou het logisch zijn als ik over diploma’s klep, of mijn behaalde prestaties op de werkvloer. Maar eigenlijk ben ik echt heel trots op mijn zelfstandigheid na het diepe dal van hartzeer :D

    Like

  5. Leuke antwoorden, en waar je nu in je leven staat is echt wel iets waar je trots op mag zijn ze. Het leven gebeurt echt niet zomaar vanzelf zonder iets te doen ze :-). Dat is zelf ook het geen waar ik het meest trotse op ben, wat ik tot nu toe al in mijn leven heb bereikt. En dat ik een sterke ben :-)

    Like

Leuk als je een reactie achterlaat!

