Zonnestraaltjes ~ 3

Ik wil meer naar het positieve in het leven kijken en blik daarom elke week terug op de zonnestraaltjes die ik tussen de donderwolkjes heb mogen zien.

Afgelopen week was al een stuk fijnere week dan de week ervoor!

Maandag 11 mei was D. jarig en ik had stiekem toch een cadeau voor hem gekocht. Hij had helemaal niks door en is er onwijs blij mee! Voor de nerds onder ons, het was het bordspel van Battlestar Galactica.

Ik heb heel veel nieuwe leesboeken besteld en die kwamen allemaal binnen afgelopen week, jeej! (Ik kan ze alleen nergens meer kwijt: not jeej)

Voor de bruiloft hadden we al een fotograaf, maar die kon opeens nog maar een halve dag. We hebben toen als een gek rond gemaild voor een andere fotograaf, die ook betaalbaar is. Woensdag kreeg ik mailtjes terug dat ze allemaal niet konden en ik zag het toen helemaal niet meer zitten. Die ochtend had ik ook een herkansing die nogal slecht ging, dus ik voelde me behoorlijk ku… slecht.
Maar! Gisteren kregen we het verlossende woord dat een fotograaf tijd heeft op onze bruiloft, dus ik ben weer helemaal happy!

Het autorijden naar de Efteling ging hartstikke goed! Of hartstikke… voor mijn doen goed genoeg! Ik liet de auto maar 5 keer afslaan :) en ik heb tijdens het rijden ook spelletjes met m’n nichtje kunnen doen die op de achterbank zat, dus het lukte me ook goed om op meerdere dingen te richten.

De Efteling zelf was ook onwijs leuk en gezellig! Ik hou er van om tante te zijn en om mijn neefjes en nichtje zo te zien genieten. Zelf geniet ik trouwens ook van alles sprookjes en vooral de achtbanen!

Extra blij zijn dat ik me niet meer zo heftig voel als in de eerste Trouwen enzo en dat ik extra blij ben met D. Ook al is het niet alleen maar happy, clappy tussen ons hoor! Maar dat hoort er ook bij!

Deadline voor een lastig verslag gehaald! (Met grote hulp van D. :))

Weer twee keer gesport deze week!

Verder kijk ik héél erg uit naar komende week vrijdag! Dan is eindelijk het concert van Maaike Ouboter! :D En ik heb er heel veel zin in!

Hoe was jouw week? 

logo bloglovin2

19 gedachtes over “Zonnestraaltjes ~ 3

  1. Wat een leuke lijst. Jammer van het gedoe rondom fotografen maar leuk dat je aan je huwelijksvoorbereidingen bent begonnen! De weken vliegen hier voorbij, geen idee eigenlijk wat ik echt allemaal heb gedaan/heb beleeft. Zal wel aan onze aankomende bruiloft liggen haha, we zijn alleen nog maar daarmee bezig. We hebben gisteren wel een mooie wandeling gemaakt bij het bos waar wij gaan trouwen.

    Like

  2. Holy shit, dat zal stressen geweest zijn met die fotograaf. Gelukkig is het goed gekomen! Fijn zo’n vrolijke lijst. Oh de Efteling. Ik moet echt weer een keer gaan!

    Like

Leuk als je een reactie achterlaat!

