Weer een nieuwe…

… weblog op het internet?!  Ach ja, erg hè. Er bestaan er al zoveel, waarom zou je dan nog een nieuwe beginnen? Nou, er bestaat er nog geen één van mij. Of tenminste…. Niet meer… Maar nu dus weer wel!

Welkom op mijn weblogje op deze grote, boze internetwereld. Vandaag begonnen, lichtelijk impulsief. Omschrijft gelijk hoe ik ben: impulsief. Maar ook wel weer een beetje doordacht hoor! Het is niet dat ik helemaal blanco begin, dat zou toch een beetje gek zijn niet?

Maar El (zo noem ik mijzelf; El), waarom dan? Waar ga je in hemelsnaam over schrijven? Ja. Goeie vraag! En mijn antwoord? Gewoon. Over alles en nog veel meer.
Ik heb gewoon een plekje nodig om gevoelens uit mijn vingers te typen, die ronddraaiende molens in mijn hoofd de vrije gang te laten gaan. Een plekje nodig waar ik mij thuis kan voelen, dingen kan delen en dat ik later terug kan lezen. Een onlinedagboekje. Een dagblogje dus.

Een beetje voor jullie, maar vooral voor mezelf.

6 gedachtes over “Weer een nieuwe…

  1. Wat leuk dat je een blog begonnen bent! Ik kan me nog ZO goed herrineren dat ik begon, wieee. Zo fijn is het. Dankjewel voor je onwijs lieve reactie op mijn blogje. Dat doet me goed, vind ik echt heel lief. Ik hoop dat jouw blog net zo’n fijne uitlaatklep en hobby gaat worden voor jou als het is voor mij. Veel liefs, Stella.

    Like

Leuk als je een reactie achterlaat!

